Acer Iconia W700-6465 : تب لت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 / 10 / 1391
بازدید : 622
نویسنده : ارشیا

Acer Iconia W700-6465 : Full Set

 

 

 

 

مزایا : تخته سنگ قرص فاکتور فرم. رزولوشن 1080p است. شامل گهواره و پیش زوج صفحه کلید است. عمر باتری بسیار خوب است. زاویه دید. همراه با کیف حمل و نقل. کامل ویندوز 8. با صدای بلند بلندگوهای.

 

مشکلاتش:  متن و UI در حالت رومیزی کوچک هستند. نیاز WACOM دیجیتایزر سازگاری قلم برای هنرمندان و مهندسان است. GPS.

 

برسی:

ایسر Iconia W700-6465 تخته سنگ قرص نشان می دهد که در آن مایکروسافت می خواهد تا با لمسی مبتنی بر ویندوز 8، به علاوه آن را سازگار با نرم افزار های موجود خود را بیش از هر چیز در حال اجرا ویندوز RT است.
 
از نظر pcmag :ایسر Iconia W700-6465 (999.99 $ فهرست) تخته سنگ قرص ویندوز 8 است، اجتناب از صفحه کلید سنتی و طراحی تاشو در حمایت از یک صفحه نمایش تنها عامل برای تحرک افزایش یافته است. در حال حاضر، قرص های ویندوز تخته سنگ وجود دارد که در گذشته، مانند محاسبات حرکت M1400، و ما دیده ایم بسیاری از قرص که موفق به جلب مشتری به علت به حد متوسط ​​ویندوز XP قرص OS و پس از آن پیگیری در ویندوز ویستا و ویندوز 7.W700، یکی از اولین ویندوز 8 قرص تخته سنگ را نشان می دهد برخی از پتانسیل واقعی از ویندوز 8 رابط. اگرچه W700 همراه با یک صفحه کلید بی سیم بلوتوث است، آن را واقعا به معنای به عنوان یک قرص برای کسی است که برای انجام کار در اطراف خانه، دانشگاه، و یا در این کار مورد استفاده قرار گیرد. این قطعا از همه که قادر است، هر چند شما ممکن است یک زن و شوهر از فداکاری در عملکرد در عوض برای آن قابل حمل است. این یکی از بهترین استدلال برای یک نسل اول ویندوز 8 تخته سنگ قرص، و به همین دلیل آن را بدست آورده انتخاب ویرایشگر برای ویندوز 8 قرص تخته سنگ.

 





:: موضوعات مرتبط: tablett , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظرتان درمورد وبلاگ چیست


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین عطر اصل را از ما بخواهید و آدرس atrasl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 5496
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com